Hubby Felt My Quickening :p


Last nite for the 1st time hubby dpt rase time bb kicking from inside ^_^ Sungguh2 hubby lekap telinga kt perot aku yg boncet nih nk mendengar sekali ape bb tgh buat kt dlm tue heheh. Tp mmg bb bergerak byk kali smpi hubby siap tnya ' bb buat ape tue? main bola ehh?? nape asek gerak jer nihh?' Time bb kicking tu, aku baring terlentang. Bile pk maybe bb x selesa, aku pn pusing bdn ke kiri but still dpt rase bb kicking. Dan sllunye dia kick sebelah kiri perot. Mlm td sebelah kanan pulak. Mase tgh baring terlentang & angkat baju tgk perot, siap blh nmpk perut cam ade gelombang bb kicking perot hehe. But pagi td eventho mlm da makan sup sayur, still muntah kuning which means perot dah kosong. Bb kuat mkn sungguh lately. Tgh nk membesar kott. Sbbnye aku xdelah rase lapo tahap cipan pn. So aku assumed mmg bb yg nk mkn. Hubby pn ckp camtu gak hehe. Now da start balik kene mkn kerap in a small quantity sbb perot mmg cepat rase lapo eventho baru jer lepas makan. Camne mommy nk diet nie bb??? tsk tsk

Hari nie besh sbb bos gue MC. Yahooo!!! Rase cam opis ini aku yg punyaa..hahaha. Jahat sungguh tulis mcm nie kan? :p Bkn sllu woo dpt peluang mcm nie. Bos aku bkn jenis suke cuti2 nih. Klu da x larat bangun baru nk MC. Selagi blh bangun, dia akn gagah pegi opis gak eventho a bit late. Annual leave dia pulak smpi berpuluh puluh hari x digunekan. Kan best klu bleh xfer cuti tu pd aku heheh. Klu burn pon cuti tu, x herannye dia huhh. Anyway, ddk opis bkn ade keje sgt pon. Busan tetap busan. Nk sembang ngn akak2 marketing pn cam da penat hehe. Nk ngadap PC dh xto nk browse ape. Dh la FB, Friendster & yg seangkatan dgnnya xleh nk acces kt opis nih. YM boleh, tp xto nk ym ngn sape dah. Pendek kate mmg busan tahap cimpanzi la skrg nih. Nk xnk, blog hopping jelah kt mane2 blog yg wujud utk mengisi masa lapang nih. Alahaii...



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Umrah 2022 - Ujian Sebelum