Tanah Tumpah Darahku


Insyallah mlm nie aku akn bertolak balik ke kg. halaman kt Jhr negeri tempat tumpah darahku ^_^ So ptg nie abes keje x teros balik rmh BBST. Maybe menom2 dulu ngn hubby smntara tggu kakak aku sampai by KLIA Express kt Kota Warisan. Td call adik aku yg study kt KUIA, dia masih kat kolej & kwn dia akn teros hntr ke rmh aku. Dia ckp still ingat lg jln ke rmh aku. So aku soh dia teros ke sane jelah alang2. Hrpnye kakak aku x lmbt la. Klu x kesian adik aku kene tggu lame kt luar rumah. Td sempat YM ngn adik aku yg nk nikah esk. Dia kate tgh angkut PC & sgl kelengkapan internet masok dlm bilik pengantin. Rase cam nk muntah ijo aku bace dia tulis. Ape kejadahnye bilik pengantin ade PC bagai lak nihh? Ade mase lg nk online ke time kenduri kawen? Adik aku yg sekor nie mmg poyo sket. Malas nk layan...cehh..Aku soh tlg mak, dia g YM pulak. Kate nk testing jer kununn..pdhal lame gak aku tgk dia online. Semon betol.

Emm..hari nie aku on YM sat sbb kwn aku emel tnya aku ape citer. So sembang2 ngn a few other friends & ajaibnye bile aku soh 3 kwn ppn aku nie teka jantina bb dlm pewot aku nih, semuanya bg tekaan yg jwpnnye adh betol..betol..betol.. Ade sorang je atr 3 kwn aku nie yg jumpe aku time aku pegnen time open house raya rmh dia hari tu. Dia kata tgk dr muka aku yg x make up & cam selekeh jer ramai sedara2 dia ckp bb .... hehe. Kakak aku pn ade ckp hari tue dia dh teka bb .... sbb sama keadaan aku dgn opismate dia kt opis yg akhirnya mmg dpt bb .... Xtolah nk ckp camne. Fakta atau kebetulan? Wallahualam. Ceyy..gaye tulis cam betol2 da confirm je dpt bb ape ehh. Skali kuar2 lain...haha..pdn muke aku..

Oklah. Xde per nk citer dah. Da hampir tamat waktu bekerja. Maka aku ingin berkemas2 ape yg patot. Kt luar mendung sungguh. Hujan lebat kot sat g. K la. See ya on Tuesday Insyallah. Hv a nice weekend! ^_^

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat