Check List Lagi


Takde ape yg menarik sgt utk di share kt sini. Juz nk update list utk brg2 bb & mommy yg akn di sumbat dlm beg mase nk bersalin kt hosp. nnti. Kelengkapan brg2 bb pn not fully complete yet. Insyallah this Friday akn ke Kuchai Lama & hopefully dpt completekn semua brg2 yg masih pending.

Brg2 Bb Yg Blm Ade

1. Baby cot/playpen
2. Berus pembersih botol susu
3. Tilam & bantal
4. Bath tub

Brg2 Mommy Yg Blm Ade

1. Maternity Pads
2. Socks

Hmm..dah x byk yg nk kene beli kan? ^_^ Cam lega lak rasenyer heheh. Tgk kat counting days ticker nk bersalin cam menyeramkn sungguh. Lepas tolak 4 hari, genap 60 hari means 2 bln saje lg aku nk mengharungi pengalaman baru. Saat2 melahirkn darah daging sndiri yg pastinya bkn saje di geruni oleh aku, malah semua ibu2 yg mengandung. Mmg la rase takot. Lebih2 lg bile bace pengalaman2 ibu2 sedia ada ktk proses2 melahirkn. Ade yg senang, ade yg susah. Tp takot mcm mane pn, selagi x rase sndiri pengalaman ni, rase x complete pulak hidup sbg seorg ppn. Bersyukur tu mmg sntiasa di rasa sbb diberi peluang utk merasa pengalaman mengandung & jg melahirkn. Masih ramai wanita2 di luar sane yg menanti2 utk melalui saat2 ini tp masih blm di berpi peluang oleh Allah SWT. Walaupn sakit, walaupun perit, peluang ini sllu saje di nanti nantikan. Kenapa yerr???? Stp org ada reason yg tersendiri. Tepuk dada, tanya hati. Wassalam.

Popular Posts