Dizzy & Vomits

Byk benda aku nk share sbnrnye tp aku kurang sehat la hari nie. Smlm pegi kenduri kawen kt Sg. Buloh pastu teros ke Villa Cheras rmh kakak aku. Sempat mkn 2 keping roti cecah sardin pedas membunuh yg dimasak adik aku Anje. Sembang2 ngn kakak, pas Maghrib bertolak balik BBST. Mase nk balik baru tau hubby sakit kpl bile dia muntah2 b4 masok kete. Kesiannye kt hubby. Oleh krn pakai kete Myvi, maka aku xleh nk ganti drive. Dlm pd hubby drive, aku picit2 kpl dia smpi la rmh. Smpi2 rmh teros tergolek dok depan tv & sama2 tido 9.30pm dek kepenatan. Makanya perot aku kosong & pagi2 of course muntah kuning menyusul. Beli bekpes, mkn kuih apam sepotong. Smpi opis rase cam ngantok, x sempat mkn kuey teow goreng lg dh bedal nescafe o. Pastu K.Niza bg ubi rebus & ikan kering. Jamah sikit. Hasilnya perot rasa x sedap, menyembur2 nescafe o, ubi kayu & kuih keluar kt lobang toilet. Mase tgh basoh2 muke kt sinki, bos masok & teros dia tnya ' Ko muntah ehh?' aku ckp jelah 'Ha'ahh..pening pulak...' Pastu bos kate perot aku dh beso. Sbbnye hari nie aku selempang tudung. Sllunye aku turunkn bwh je sbb nk cover breast yg membesar bagai johan kekeke. Hari nie pakai baju hitam yg besar. So x nmpk sgt la 'bukit' 2 puncak tue :p

Aku rase pening & x sedap perot lg even dh muntah. Maybe sbb x kuar habes kot. Nk pegi lepak surau, hari nie Marketing Sect. xde org, sape nk tlg pick up calls? But Alhamdulillah, Kak Niza yg ade Team Building kt CVL balik sbb dia kate malas nk join lelama, busan. Teros g Surau, menyembur lg keluar semua mknn & air yg dh ditelan. Pas kuar seme baru rase lega sket. Baring & try to get some sleep. Pas 1 jam tido, rase ok sket. BB dh tendang2 & rasanya dia dh kelaparan. Kesian kt bb :( Sori ye sayang..mommy x sehat sgt la hari nie.... Selera lansong x ade, tp demi bb aku kena makan. Dh hampir 24 jam perot kosong. Mane buleh ini mcm. Maka masok balik opis, paksa mkn kuey teow goreng td dgn perlahan2 smbil sembang2 ngn Kak Niza. Rase bertenaga sket & hopefully dh x muntah2 lg. Dugaan hari ini. Nmpknye skip lunch jelah hari nie sbb dh brunch kol 11 am td. Smlm timbang berat kt Villa Cheras, gain dlm 1kg je. Ok la kott . Rabu nie ade check up & i'm going to say goodbye to 2nd Trim & hello to 3rd Trim. Rasenye pasni check up akn jd twice a month. Ahh..rase cam cepat sungguh masa berlalu....hmmph....

p/s: Sowi x dpt nk tulis byk2 sgt...sisa2 pening masih ade....

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat