Perasaan Itu

Aku tak taulah samada aku nie mmg org yg x pandai bersyukur atau ape. Dulu mase aku single, aku dh rase mcm nie. So aku doa sungguh2 pd Allah spy temukn aku dgn jodoh yg terbaek. Allah granted my wish & I feel so blessed after getting married. Sdh berdua, perasaan itu dtg lagi. Maka aku berdoa sungguh2 lg pd Allah spy kurniakan kami zuriat sbg penyeri rumahtangga. Allah Maha Mendengar, dlm masa yg singkat aku pregnant & sdg menanti lahirnya buah hati yg pertama. Blm lagi si kecil menjengah dunia, perasaan itu dtg lagi. Ape yg aku nak sbnrnya???? Knp perasaan yg 1 nie senang sgt melanda diri?

Aku pernah berjaya mengatasi perasaan nie dan aku rasa hanya itulah satu2nya ubat yg paling berkesan. Tp dlm keadaan aku skrg yg tgh sarat, keupayaan fizikal aku terbatas. Mental aku pn kurang mantap. So ubat yg 1 itu sgt2 sukar utk dilaksanakan. Atau ini hanya sekadar alasan??? So skrg nie ape yg mampu aku buat hanyalah bersabar smntara menanti kelahiran si kecil ini. Aku berdoa slps kelahirannya perasaan ini akan hilang & xkan dtg lagi. Tolonglah jgn dtg lagi. Aku x suke. Aku nk jd org yg bersyukur & jalani hidup dgn tenang & gembira. Mungkin sdh tiba masanya utk aku berdoa pd Allah spy hilangkan perasaan ini once & for all. Hrpnye xkn ade entry ttg perasaan ini lg in future. Insyallah, amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Umrah 2022 - Ujian Sebelum