Pasrah Jelah...

Kompem aku mmg ade masalah tekanan darah tggi time pegnen nih. Nk ngadap PC lame2 pn dh jd 1 masalah skrg nie. Cepat je pening2 & sakit kepala pn menyusul. Lately bile bb gerak2 dlm perot, boleh rasa darah naik smpi ke kepala. Rase cam nk meletop muka ok! 1st day working after 5 days rest at home, sgt azab pulak rasenye. Kepala nie bile da sakit, rase cam nk hentak2 kt dinding pon ade. Kkdng ketok2 je ngn tgn bile dh x tahan sgt tuh. Tp teringat lak klu hubby nmpk aku buat camtu, kompem dia bising. So buat dgn kadar yg minima sajelah heheh. Skrg klu mkn obimin & kalsium, esoknye msti perot rase x shedap. Klu x mkn, rase sehat pulak. Apsal jd camnie hehh? Makanya aku makin tambah2 malas nk mkn ubat2 tuh. Xpe ke hahh? Hmm...

Dtg keje pressure. Ddk rmh je pn pressure. Then camno??? Selera mkn pn skrg mcm ade kureng sikitlah. Ade yg tegur aku nmpk susut sket after cuti pjg. Hmm..entahla. Aku x kesah sgt ttg diri aku..tp yg riso byk kt bb nie hahh. Ishh..dh nk dekat2 bersalin nih bermcm dugaan dtg semule. Dah x tau nk buat mcm mane lagi. Pasrah jelah.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat