Sudah Bermula

Right now masih menanti nanti berita dr ahli keluarga yg stay kt HUKM. Abah masok OT dlm pukul 10 pagi+. Dijangka pembedahan berlansung dlm 4-5 jam. Patotnye dh nk kuar dh nie. Tp xde sms dr sesape lagi. So tggu sajelah yer. Ya Allah, Kau panjangkanlah nyawa Abah ku & sihatkanlah dia spt sediakala, amin.

Kt Villa Cheras juz ade aku, hubby, Naurah & hubby adik aku Lisa, Mizan. Mizan bz study sbb ade exam esok. Pagi dia dh nk balik semule ke Johor. Adik aku je stay sini sbb dh apply cuti utk esk sekali. Mlm td Naurah sgt cranky. Dlm pukul 3 am baru aku & hubs dpt tido. Itu pn dlm 4.30am dia dh merengek semule & tido balik dlm pkl 5 am. Letih sgt rase badan nih. Waktu siang mudah sikit jaga Naurah sbb dia akn tido nyenyak. Emm buat pertama kali pagi td aku mandikan Naurah dgn bantuan hubby. Dan Naurah sgt behave. Mudah je mandikan dia sbb aku rase dia sndiri rasa x selesa. Melekit badan dgn muntah susunya tuh. Kejap lagi rasanya aku akn mandikn dia sekali. Klu bkn sbb Mak aku ade kt HUKM tggu Abah habis operation, rasanya aku xkan berani lg mandikan Naurah sndiri. Tp bile keadaan memaksa, tak boleh pn jd boleh jelah heheh. Utk keselesaan Naurah, xpelah baju ibu semua habis basah mcm mandi sama2 pulak heheh. Xpe, practice makes perfect :) Till then...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat