Busha & Prudential

Ade 2 je benda baru yang guwe mahu share. Pertama, beli Busha Legging utk Cik Bunga semalam & telah sampai dihantar oleh Pos Laju di opis pagi tadi. Inilah busha itu.

Spt biasa, sila abaikn meja yg serabai (aku mmg byk kejelahhh!!)

Kedua, semalam Incik Wan Erman our Prudential Agent hantar policy PruMyChild utk Cik Bunga Yg Cantet. Nanti utk adik Cik Bunga (bile tuu??hua hua) masa dlm kandungan lagi aku nk buat dah. Mase pregnantkn Cik Bunga, polisi nie masih blm berkuatkuasa. Tp polisi yg Cik Bunga punya nie lain2 benefit semua sama saje kecuali telah di protect sejak dlm perot sajelah.


Maka secara rasminya sekeluarga kecik ini telah pon dilindungi dengan insurans Prudential. Dulu aku sgt menyampah bile dgr org promote psl insurans. Seiring dgn peningkatan umur yg bermakna peningkatan kebijaksanaan, akhirnya aku beli jugak polisi utk diri sndiri. Klu beli awal2 dh lg byk saving aku huhu. Nyesal kemudian xde guna. Lagi nyesal klu x amek lansong & benda dh jadi baru nk tengadah. Sekian.

 Saye mmg doa utk 2 perkara ini Ibu.....time kasih Ibu!!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat