My 4th Parcel - On9 Shoppe

Hepi..heppi...my parcel has arrived which contains 10 pp storage bottle (Safety Plus) BPA Free & 4 Autumnz Cloth Diaper all the way from Penang. Penang mali yibba yibbaaa... :p (ibu Naurah sdh kurang waras huhuh). Eksyen dgn opismate yg blm kawen (hek elehhh..diorang pn xde sbb nk jeles2 hohoh) ttg penggunaan CD yg menjimatkan & eco friendly (walau blm pernah menggunakannya waima sekali hua huahh) plus perihal susu badan sy yg Alhamdulillah masih produktif (thats y beli byk storage bottle). Hmm..mmg produktif but lately aku noticed ade sikit kurang la amount dia. Lebih2 lagi B yg sebelah kiri. Sekali pam dpt 2-3oz jer. B belah kanan biasa je mcm sllu. Nape?nape?? Buat aku jd cuak lebih2 lagi mengenangkan Naurah yg fully breast milk feed & lansong xnk terima dah FM.  What if my B stop producing milk? Ahh...taknak ahh pk bukan2 (takot sbnrnye :tsk tsk). Aku andaikn maybe sbb aku kurang menom air masak. Ntah lerr. Aku hrp hasil tenusu aku akn pulih spt biasa dlm masa yg terdekat, amin. Dan cepatlah masa berlalu spy Naurah blh makan solid food which means (hopefully) dia akn kurang menom susu bdn (decrease the amount).

Ok stop ttg produktiviti susu bdn guwe, sila lihat gambo yg baru di snap ini. Sekian.

Beg MLO itu tiada kene mengena ok (dlm itu sdh ada susu yg dipam td :p)



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat