Air Limau Nipis Special

Miahaha..gua baru balik dari Bangi. Lunch appointment with my hubby (saje tulis cam benda formal huhuh). Akhirnya dpt gak aku rasa air Limau Nipis Special kt kedai makan D'Limau Nipis. Mase 1st time pegi, dh ter'order' air lain sblm nmpk air yg ramai org order tuhh. So simpan niat nk pegi lagi. Akhirnya impian terlaksana & itu air mmg sedap hokehh. Recommended. Yg special tuh maybe sbb ade aiskrem vanilla dia letak se'scoop' atas tuhh. But the taste bile dh bercampur aduk dgn lengkong/agar2 wane hijau sangatlah marvellous. Alah...klu kome pernah mkn ice cream Solero yg lime hijau dlmnye ade warna putih tue, hahh begitulah rasanya. Cuma yg ini versi di buat air. Ingatkan hubby x suke, so bolehlah aku belasah dia punye. Skali aku tgk licin daaa dia sedot kekeke. Tp sempat aku cilok setegok sbb aku punye lg cepat habes hohohh ;p Ohh..inilah gambar air yg sedap itu. Ini pn dah tinggal belen2. Lupe nak snap mase tgh cantet lagi huhuh (dasar gelojoh ;p)

Makan dgn pantas & tuntas sbb nak singgah kedai Manjaku. Dlm 20 minit telah berjaya mencapai 1 baju lengan pendek+seluar pjg & jumper small flowers utk si Kudik. Plus teether baru since kudik dah pandai pegang barang2 yg di hulur pdnya. Klu bagi bear, siap depang tangan luas2 pastu pelok taknak lepas. So sweet ^_^ Aku nak snap gambar baju yg beli tue...tp pd hubby lah pulak heheh. Guwe suruh dia pegang sbb masok opis lewat sket (takot bos nampak aku pegang beg plastik g shopping baju ;p). Ape2 pon, aku...klu bab menghabiskan duit beli brg2 kudik, memang No.1 hahah :D

 * bendera merah sdh blh di kibar. lega. phewwww..kekeke ;p

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat