Our Treat

Lepas abes keje, ajak hubby g carik sandal dia yg aku baik hati nk belikan tuhh. Almanda, dah pergi - takde yg berkenan dihati dia. The Mines, cam xde kedai kasut yg besh jer. Jusco Equine, kompem jam giler. Last2 aku soh hubby pilih sndiri sbb dia yg bwk kete. Pas pk kejap, dia kate lets try Jusco Equine. Musim cuti sekolah, x jam sgt kott. Yeah rite....nk masok simpang yg ade traffic lite tue punyelah panjang kereta beratur. Aku rase ade dekat 2km kott. Camnelah org yg hari2 balik keje boleh tahan jam yg mcm tue yer? Klu kuar sharp 5.30ptg pon after office hour, aku rasa hampir pkl 7.00mlm kot baru sampai rumah. Semata2 krn jam. Tensennya. Aku yg tgk nie pon naek tensen. Sbb xnk bazir masa, terpaksa bazirkan duit sbnyk RM3.20 kat Tol Puchong. Sekali sekala xpe, kate hubby heheh. Smpi2 Jusco, org tak ramai.  Amek sehelai baju siang utk Cik Bunga & teros turun tingkat bawah carik sandal hubby. Eventho x byk choice, hubby berkenan dgn 1 sandal jenama Crocodile. Sandal jenis comfort yg sah2 mmg mahal & jarang ada sale. Mahal RM9 dari RM yg aku tawarkan utk belanja hubby. Dia cam dh berbelah bagi, tp aku mmg soh dia amek je teros. Lgpn aku yg belanja kann? Dgr aku ckp camtu, teros soh promoter carik saiz hahah. So hubby tambah RM9+bayar duit baju Cik Bunga jer. Settled. Inilah sandalnya. Gambar sebelah jerr...utk kelainan...wakaka..ntah pape..


Pas shopping, haruslah g makan. Hubby nk belanja pulak. Yezzaaa...aku dgn hati baek ajak g food court jer. Hubby pn tanya ' Anda pastiiii?????'. Teros aku jd x pasti & hubby suggest g Kenny Rogers. Emm..da lame gak x makan sane. Orait darling. Lets eat there :)

Nk tunjuk menu ker... purse baru??? miahaha....
Ok...nk tunjuk purse sbnarnya...hohoh (purse paling mahal penah aku beli - hrp tahan 100 tahun-)
His 
Her
Mine - ice milk chocolicious+vanilla muffin
Licin ^_^

Thanks hubby sbb belanja makan. Sampai rumah kitorg makan lagi sbb taknak sedihkan hati mak dh masak  mcm2 lauk. Tp makan setakat merasa jelah heheh. Ajaibnya 4 botol EBM utk Naurah semalam adlh cukup. Mak kata last bottle Naurah menom pukul 7.00mlm & teros tido sampai lah aku balik tuhh. Mak kata try gak sua FM tp budak kecit tue x layan lansong. Spt biasa buat muke kerek. Maybe x haus sgt kot time mak bagi tue. Klu haus, kompem dia tegok x hengat dunia heheh. Ape2 pn hari nie berjaya dptkn 5 bottles for her. Insyallah, cukupp. Pas guwe balik keje, my parents & the rest akn ke rumah Kak Lin kt Senawang, N9. Tido semalam kt sane & balik ke Johor keesokan harinya. Nmpknye esok kudik akn ke nursery semule. Be a good girl ok kudik ibu!! 


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat