Short Update

Hari nie bz lah. Nak update tenants file for the year of 2010. Dari tadi ngadap Excel. Naik pinau bijik mate. File berlambak atas meja. Dah mcm meja ape ntah aku tgk. Lantak lahh. Bg bos nampak aku byk keje hohoh (mmg byk pon -_-"). Anyway hari nie Insyallah aku puasa ganti semule. Teragak2 jugak nk puasa ke tidak sbb lajak x bangun sahur. Si Kudik kejot ibu & ayah nk menom susu pukul 5am. Patotnye dh boleh la bersahur. Tp rase cam awal. So tangguh la jap kol 5.30am nnti. Last2 aku bangun balik pukul 6.10am. Nak sahur amendenyerr?? Teringat pengalaman puasa skrg yg klu x sahur, ptg dah lembik mcm jelly. Tp bile fikir, sampai bile lagi siot aku nk bertangguh. Skrg sdh bln Rejab hokeh! Kate nak train diri utk biasakan berlapar utk hadapi Ramadhan nnti. So akhirnya tetapkan hati & tawakal utk teruskan berpuasa. Alhamdulillah, saat jari ini menaip, tenaga masih di tahap normal. Blm jd jelly lagi heheh. Insyallah, mohon Allah permudah.

Balik keje ptg semalam nmpk 2 kete parking depan rumah. Wira & Citra. Kete Apek (adik hubby no.3) & MIL. Nie msti FIL datang nk jenguk Cik Bunga. Maklomlaa...weekend nie kan nk balik kg. Johor. Rindu pulak Atok Semenyih kat budak Kudik tue klu x nmpk muka minggu nie. Apek drive, Poyo (adik hubby yg bongsu) pon ade. Sembang2 kejap, pastu diorang pon balik. Syukur, setelah 2 mlm Kudik buat hal, 2 mlm kemudian, Kudik sgt behave. Yeayy!! Cik Bunga dah jd budak baek mcm biase semule ^_^ Juz lately aku noticed Kudik tido agak lewat berbanding the last few months. Klu tido dlm pkl 7-7.30 tue pon sekejap sgt. Lps tue bangun balik, main2 dulu dgn ibu&ayah, ngantok balik bile nak masok Isya'. Then baru tido lama mcm biasa. Rasanya sbb dia dah besar, so pattern tido dah ubah lagi. If dulu 17 jam, now maybe 14 jam je waktu tido dia. Agaknyer lahh. Aku main taram je tulis bape2 jam tue heheh. Mlm td sempat snap gambo Kudik tido. Aku suke betol tenung muke Kudik time dia tido..rase cam tenang jerr... :))

Mase nie Kudik slept on my lap
Ini dah letak atas tilam

K lah. Dah nak masok lunch hour. Guwe mahu bentang sejadah kat surau..kekeke. Adiosssss....

p/s: malas nak edit gambo gelap. so tekan auto repair jer...kekeke

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat