Hiksss... Contest???

 Toys Naurah bile mandi dlm tub =) habis air dicepuknya nk catch ducks yg berkeliaran hahah..

Td cam kobar2 nk join contest yang Dayu ajak. Masok blog yg dimaksudkan, rasa cam byknye syarat. Teros padam niat kobar2 tue. Nk jd follower 2 blog, add dlm blog list 2 blog, tepek 2 banner.. yadda yadda. Ishh..nape cam leceh sgt nk buat seme2 tue ehh? Tp aku tgk ramai je yg join contest tue. Rajin. Means aku je yg rasa leceh kott. Hikss =P Tibe2 (lately byk tulis perkataan nie huhuh) aku rasa nape aku x buat contest utk kwn2 blog ehh? Yg x byk syarat & saje utk suka2. Ramai org buat contest utk promote blog sendiri. Sbb nak jual brg2 baby  or bkn baby online or spy traffic yang masok tak putus2, leh generate income dgn cara paling mudah. Then aku nak buat contest nie utk ape pulak? Takde brg nak dijual, juga takde niat nk promote blog sndiri pon. Buat blog nie pn utk kenang2an jer. Tak perlulah nak ingat semua kejadian yg berlaku pd diri dlm otak yg sendat nih (ye ker?). Klu lupe, refer jer kt blog. Senang. Dan Insyallah, anak2 dah besar sok leh baca diari terbuka Ibu diorang nih. Blh memahami Ibu diorang dgn lebih mendalam. Haha..ayat cam poyos. Ape2 pn ikot diri masing2 lah kan. Niat org lain2. Tp tetibe (2nd time dahh) cam x jd nk buat contest sbb rasa cam xde sape pn nak masok..kakaka. Kawan bloggers pon seciput gitu. Yg aku rasa pasti masok sbb nk hadiah free ade 2 bloggers yg terlintas di fikiran. Si Nano & Si Ibu Kaisya. Kakaka...sbb 2 org nie yg paling rajennn mengomen dlm sbrg entry yg aku tulis. 

Terima kasih daun keladi. 
Rasa mcm nak bagi korang hadiah free =D 
(ini adlh pantun 2 kerat oke!)

Rasa jerr mcm nk bagi korang hadiah free. Tp klu aku jd buat contest yang aku tgh perah otak pk nie, korang kenelah compete dgn bloggers laen yg maybe nak masok jugak. Biar fair & square giteww huhuh. Hadiahnya?? Emm..maybe aku leh bg 4 cloth diapers yg aku kata nk let go aritu. Ade org nak ke hadiah CD nie ekk? hihi. Ker cam x menarik hadiah aku nie. Teros xde sape pn nk masok contest..kakaka. Sbb CD ade 4 pcs, rasanya aku nak cari 3 pemenang jer. No.1 dpt 2 CD, No.2 dpt 1 CD, No.3 pon dpt 1 CD. Hahaha..ade ke org buat hadiah pemenang No.2 & 3 sama? Aku yang first kot. Nampak sangat xde talent buat contest. Tp yelah...bagi sape2 yg blm pernah try CD, maybe blh try masok contest nie utk mencuba. Cuba dgn free nihhh. Masok contest yg mudah bangat. Sapa nak buat contest yg x mcm contest nie? Aku jer kott..kekeke. Tak dpt ape2 pn aku buat contest nie (kalau jadi lahhh =P). Saje nk bersedekah kot. Dan buat org yg akan menang nnti gumbira. Pastu ingat aku sampai bila2. Hahah..bisa gitu??

So kawan2 blogger, ape kata anda? Shud I proceed this nonsense idea or tak payah la labuuu.. Takde sape nak masok dgn hadiah x best ko tawarkan tue. Sila...sila. Sila bagi pendapat ok! =D Emm..hari Isnin nnti aku putuskan nk proceed ke cancel k! =)

p/s: maybe akn disertakan dgn hadiah misteri. best tak?? hahaha (beriya sungguh ye ko labu...) =B

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat