He's My Silent Reader

Blog nie tak ramai kawan2 sekolah, matrix or univerct yang tahu kewujudannya. In fact, sorang jer opismate yg tau aku rajin menulis dlm blog nie. Taktaulah kot2 ade kawan2 guwe yg jadi silent reader tanpa pengetahuan guwe. Belasah jelah. Aku menulis dlm blog nie pon mostly utk mengisi masa lapang di opis & sebagai kenang-kenangan di masa hadapan. Aku nie dahlah kurang daya ingatan. So dgn adanya blog nie, dapatlah refresh balik kejadian2 di masa lalu. Yang baik, jadikan teladan. Yg buruk, jadikan sempadan. Tak gitu???

However, malam ini telah mendapat pengesahan bhw my habi yg mcm semon juga adlh salah seorg silent reader guwe. Rase cam hampeh jer. Sewaktu mengarang ayat2 di dlm blog nie, aku menulis dgn membayangkan habi lansong takkan baca apa yg dikarang. Tp seingat aku, tak pernah pulak aku mengambil kesempatan mengutuk dia lebih2 dlm blog nie. Setakat kutukan poyo adelah sekali sekala. Dan rasanya lebih byk memuji dia dari mengutuk. Betol tak Abg???? Jgn nak deny ehhh. Abg tu asek nak kenakan org jer. Nyampah betol. Bkn nk ckp betol2 klu org tanya. Sik jawab main2 jer. Nyampah.

Tak tau nk describe perasaan nie mcm mane bile dpt tahu yg habi sekali sekala membaca tulisan yg dikarang. Marah ker, sedih ker, lawak ker...Entah. Taktau lah nk ckp mcm mane. Tiba2 ade rasa mcm x bebas ker? Or like ada kekangan dlm menulis. Ade ker? Well, blog nie bkn sllu sgt pon mention ttg habi. Then??? Entah. Rasa mcm dah laen. Peliks. Aihh...entahla. Then camno? Nak stop menulis kt sini ker? Hmm...entah. Takto lagilah mcm mane. Tak decide ape2 lagi. Maybe bukak blog baru ker....Aihh, nape nk berahsia dgn suami psl blog nie hahh? Ntah. Aku tak tau nape rase mcm kurang selesa. Aihh...tgh keliru lagi otak aku nie. Masih emo kot. Nape perlu emo pon xto nape. Sbb habi cam tak bagitau kot yg dia ade baca blog nie. Hmm..entah la. 

Kalau diteruskan penulisan kt sini, akan ada perubahankah dlm entry2 yg akn dtg??? Entah. Masih takde jwpn yg pasti. Biarkan tergantung dulu persoalan nie. Entry yg seterusnya akn memberitahu jawapannya kottt...we'll see...

Till then guys. Esok nk balik Sepang dah. Moga perjalanan selamat. Amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat