Sentappp!!!

Hari nie aku sgt sentappp sbb tersangat sedih dgn kes pembuangan bayi yg semakin menjadi-jadi. Sebelom2 nie aku sllu ignore & malas nk amek peduli sgt. Pasrah dgn manusia yg  mmg ada bersifat binatang. Tp skrg nie makin terok pulak. Lagi sedih bile baby tu mati. Kalau dibuang & hidup, aku bersyukur jg sbb Insyallah akn ada manusia yg akan menyayangi baby tu. Tp kalau mati, sgt sedih sekali sbb lansung takde peluang nak hidup kat dunia. Sedihnyaaa. Bertambah2 sedih dgn naluri keibuan yg sudah ada. Aku bayangkan klu Naurah disakiti. Ya Allah, tak dpt aku nak bayangkan mcm mane perasaan aku klu benda tu btl2 berlaku pd dia. Such a gloomy day for me. Spt weather di Cyberjaya skrg ini =(

So xde nk tulis panjang. Cuma nak update lauk berbuka semalam jer. Mane blh miss kann?? =)

Ayam Masak Kari
Kacang Botol/ (Kcg Kelisa for org utara) Goreng+Telur
Air panas as usual
oh yeahh...ketchup Kipas Udang =p
Kurma (hari2 pn suap kurma dulu sbnrya hihi)
Ohh..Pisang Emas belum dibawa belayar pon ade. Masak di atas meja makan saje =B

Maken bulat muke ko yer Kudik!!
Ibu x kire. Nak jugak gamba ko besar gedabak eventho terkeluar kwsn =p

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat