Dinner 2010

Giler malas aku nk buat entry kt blog hari nie. Dok me'refresh' jer nk tgk update dr org laen. Ekceli opis nie tgh bengong sket sbb ade a few staffs yg mule demam Dinner 2010. Aku sebok2 dgn flu srot srett, diorang bz memilih lagu & kareografi utk dept. performance. Last 2 years, aku participate agak aktif la jugak bab nk buat performance nie. But this year mmg xde mood lansong. Sbbnye aku dah berkahwin & ade anak. Takde makna dah nk beriya terkinja-kinja menari bagai mcm mase single dulu. Cukuplah malu sekali jer. Klu buat kali ke-2. aku rasa mcm org bodoh pon ade. Aku nekad klu diorang decide nk buat menari ntah hape2 lagi, aku sanggup tak pergi lansong pon dinner tue. Nasib baek la akhirnya atas faktor2 ramai yg taknak malu lagi kesekian kalinya, semua decide nak buat mcm dikir barat. Ok la tue. At least duduk & goyang2 tangan jer. Belasah jelah labuuuu...As always, my HOD merangkap bos aku la yg paling excited bab performance2 nie. Lantak dia lah. Malas aku nak layan sgt. Layan sikit2 suda. Jgn dia kata aku tak amek kesah suda. Dtg time diskas2 tunjuk muka, sengih2 suda hahah.

Tapi serius la weyy. Idea dia bagi tu kkdg merepek giler. Aku tak tahan nak gelak. Rase cam nk guling2 jer. Bersimpati sungguh aku pd mangsa2 yg dia akan pilih utk buat benda2 mengarut yg tak masok akal tuhh. Kalau nak amek hati HOD, buat jelah. Klu rasa saje nk cipta nama buruk, silakan refuse. Heheh. Lagi pasal dinner, aku tengah poneng jugak nak pilih baju nih. Eventho tema adalah Movies Night, aku malas nak amek port. Takde maknanya aku nak beriya-iya mengikut tema. Yang paling penting bagi aku, baju kene menutup aurat & glemer sketlah dr hari2 biasa. Maybe lip lap sket baju tue, ade bling2 ker. Melaram sket la senang kata. Pastu selesa dipakai sepanjang malam. Aku bukan nak menang best dress pon. Ade staffs yg beriya sampai sanggup sewa costume. Taktaulah costume Batman ker, Avatar ker, Cicak Man ker. Ikot suka hati diorang semualah. Aku maintain sempoi & muslimah saje. Insyallah. Ade lagi seminggu je lagi nak cari baju glemer. Harap jumpelah baju yg berkenan di hati. Suda kesuntukan masa ini...huhuh.

Nak pergi IKEA, nak pergi cari baju dinner. Adoiiii....poneng suda kepalaku ini...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Umrah 2022 - Ujian Sebelum