Malam Tadi

Nie lah rupa saye klu pakai hairband
Muka macam tak puas hati jer hihi
Sgt suka main belon huhuh
Haih..pagi nie sangat menguji kesabaran. Satu-satu opismate buat perangai. Rase nak cekik org je pagi2 nih. Okeh, lupekan ttg itu semua. Aku nak citer ttg mlm tadi pegi beraya rumah Kak Lin kt Senawang with my parents. Havoc sbb anak Kak Lin je dah 4 org, tambah ngn Naurah dh jd 5 budak tecit. Naik semak otak aku dengar sorang2 melalak. Mcm manelah kakak aku boleh tahan kan dgn jerit pekik nangis terlolong tue semua hari2. Klu aku rase mcm nak muntah ijo pon ade hehe. Bile tgk mcm tue, pk 50-60 kali jugakla nk pregnant dlm masa terdekat nieh kekeke. Seb baek Naurah x join the club. Dia behave jer ok. Tak amek port nk terpekik terlolong sama kazen2 dia seme. Bravo Naurah. Naurah good girl kann? =)

Ape2 pn teruk jugak Naurah kene kroyok dgn kazen2 dia tue. Terutamanya si Mija yg asek sebok nak mendukung Naurah. Sakit jantong aku tgk dia mengangkat si Naurah sungguh2. Seb baek x terjatuh ke hape. Sgt susah mahu kawal semua bdk2 tue. Mcm2 pe'el. Belom bergadoh berebut henpon aku lagi tue. Si Mija menangis, si Aqiel dok menari kegembiraan dapat henpon. Haihh..macam-macam karenah bdk2 tuh. Aku ada snap a few pics diorang & Naurah. Nti ptg sket klu rajen aku upload k!

Naurah skrg dah taknak makan nestum or senang kata yg lembik2 cair2 tuh. Dia nak makan bubur nasi dgn sup okeh. Dah pandai memilih. Semalam mak kate dia makan banyak betol. Siap mencari sudu lagi soh suap cepat2. Mak suap isi ikan merah masak sup pon laju je dia telan. Bagi isi ayam pon dia suka. Dh mcm org besar dh anak aku nih. Aku harap bile dia dh suka nak makan nie, berat dia akan bertambah dgn jayanya. Asal aku g mane2, aku ckp anak aku dh bape bln, semuanya asek ckp Naurah kecik. Naurah mmg petite. Kate mak aku, aku dulu pon mmg kecik gitulah. Kategori kecik. Bile dah akil baligh sok barulah nak meninggi dan memberat. So maybe Naurah ikot mcm aku jugak la kot. Jenis kecik2 comel2 saje. Pasarah jelah. Asal sihat anak aku suda....

p/s: hairband tu kazen Naurah, Kak Mija yg pakaikan..adik dia si Hasya yg punya. tak dpt pakai kt adik dia, kt Naurah diletaknya..belasah jelah...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat