Bad Hair Bad Attitude

Menyampah betol. Lupe lagi nak amek henset dlm kete habi. So xdelah lg gambo Naurah kat wad aritu. Sampai 1 masa mesti aku dh malas nk upload gambo da basi. Hahah. Lantak la. Hehh...tibe2 otak blank x tau nk type ape. Bisa? Ape aku nk cerita tadi ek? Tibe2 cam LOST. 

Haa..nie ade 1 benda yg buat aku hangin. Pasal habi yang malas potong rambut. Da panjang siot rambut dia. Nampak serabai giler. My opismate pon ade yg dh tanya nape laki ko nampak selekeh lately? Adoiii....cam aku pulak yg bersalah sbb tak jaga penampilan dia. Tp ape nak dikato? Everytime aku kata rambut dia dah panjang & perlu dipotong, dia kata itu cuma mainan perasaan aku jer. Pastu ckp nk lawan rambut sape lagi panjang dgn ade staf lg sorang yg mmg dah lama nampak selekeh & serabai. Nape siot nk kene ikot contoh yg tak baek? Dah staf tu kene kutuk sbb selekeh, lagi mau tiru. Poyo giler. Habi dok ckp aku selekeh g opis, (takat pakai selipar xde heel..ape ade hal??) pdhal diri sndiri tu lg banyak org da kutuk. Cuma yg mendengarnya telinga aku jer. Belom lagi tambah dgn mak aku kt kampong dok bertanya nape rambut dia tak berpotong. Maybe habi nak tggu telinga aku bernanah & berkudis kot baru dia nak insap. Whatever.....i'm done talking abt that hair!! Suit urself lahh. The End.

Kalau boleh jadi hensem mcm nie takpe jugak. Hohoh.

Nota tangan: I really miss the old him =I When he's so sweet sampai rasa nk picit2 pipi 50 juta kali.....

Perhaps i'm changing too...it just that i don't realize it & maybe he misses the old of me too...i don't know....

Popular Posts