Dec Babies

Khusyuk makan. Tak sedar org snap. Keh kehh. Sebelah aku tu Man. Meja opis sebelah2. Makan pon nak sebelah2. Dia kata klu kat opis, aku gf dia. Cehh! Baju sedondon pulak tue..kui kuii...
Ntah nape aku rase org yg snap gambo nie mcm nk pedajal aku. Huhh
Makan2 nie di adakan sempena meraikan Dec Babies iaitu Siti & Azman. Nasi Ayam tu aku beli kat Prescint Diplomatik dekat dgn Mydin Mart. Terbaek jugaklah Nasi Ayam dia. Ramai yg kata sedap. Selera aku sllunya mmg power. Keh keh. Kek Secret Recipe tu pulak nama dia Chocolate Fudge. Not bad gaklah. Mcm ada rasa2 Oreo sket. Pun aku beli dekat area2 Mydin tu jugak. Senang. Oh, gambar nie di snap pd hari Jumaat lepas. Sekian.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat