Thursday Ramblings


Kalau hari tu Naurah dah ada 2 pijama long sleeve (LS), kali nie aku beli lagi 2 helai tapi yg short sleeve (SS) pulak. Material baju yg SS nie aku lebih puas hati berbanding yg LS hari tue. Lebih lembut & nampak lebih baru. Maybe mmg stok baru betol la kan. Huhuh.

Tak menyempat tunggu basuh, aku dah sarung kat Naurah. Geram ok tgk baju yg sgt sweet tuh. Lagi satu wane hijau tulis Mommy Little Monster. Malam semalam Naurah dah pakai. Tp aku lupe lak nk snap gambo dia. Kalo tak msti dpt jeleskan Na sebab dia baru jer order klu tak silap. Kann??kannn?? Hehehe =B



Nie pulak aku nak share apa khazanah yg ada dlm handbag aku baru-baru ini. Semalam aku tuang semua atas meja opis. Hahhh ko!! Amek tgk ape yg ada tuh. Meh aku listkan benda2nya yer...

1. tutup botol susu Avent T_T
2. duit $1 = 2 keping, $10 = 3 keping & bbrp syiling $0.20 & $0.10
3. resit pembayaran pembelian Tesco, Mydin & Pasaraya Family Store
4. pen biru
5. usb adapter for wireless G
6. beg hitam kecik utk masok syiling
7. my light brown purse
8. sampul surat collection duit tiap bulan my dept.
9. my 1 and only maybeline lipstic (blushing berry)
10. chocolate choki-choki kegemaran spjg zaman
11. lucas papaw ointment yg bagus utk luka2 kecil for baby
12. dan sampah sarap kecil2 yg aku tak pasti dtg dr mane. huhuh...

Sekian, terima kasih.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat