Mood ke Laut

I'm so exhausted today. My boss a.k.a HOD will be on leave (jalan2) starting from tomorrow for the total of 9 days. Property Exec yg sat just right beside me pun turut sama bercuti (umrah) starting from tomorrow for the total  of  13 days. So jenuh la aku dok buat PAC, PO, PAC Report dari pagi td sampai la skrg. Belom masok dgn promotion letter & claim expenses yg semuanya kene dptkan sign HOD siap2. Letih wohh!

Ditambah dgn kesihatan aku yg tak berapa memberansangkan hari nie. Terjangkit flu dari Naurah pulak. Overall, hari nie aku penat giler. Giler pon tak macam nie. =.=

Bile situasi mcm nie, mood aku pon rase mcm ke laut. Ditambah lg dgn mood bendera merah yg dtg Ahad lepas, so korang paham2 sndiri la kan? Tp aku cuba utk kawal emosi yg terumbang ambing nie. Itu pon si Man yg nk g umrah lusa dah kena sedas dua dgn aku td. Hehe. Aku ingatkan diri berkali-kali yg bermula dr hari esok aku dpt berehat sepuas-puasnya sampai la HOD balik dr holiday nnti. So aku kena sabar. Hari nie jer. Hari nie jerrrr. OK =.=

Terapi utk bertenang adlh dgn melihat gambar Naurah. So adelah aku jd tenang sikit td. Jadi lahhhh....


Skrg dah nak pukul 5 ptg. Aku dah tak sabar nak balik & terbongkang depan tv. Ntah dapat ntah tidak =.=

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat