Jerebu

Sekarang nie cuaca panas gile kan? Malam-malam tue kalau takde aircond dalam bilik, aku tak tahulah rupe mane kami ber-3 tido. Entah-entah semua pakat pakai seluar dalam jer. Bwahahaha =D Kelakar pulak kalau aku bayangkan. Tido bergelimpangan 3 beranak. Miahaha =B

Kat Cyberjaya nie sejak hari Isnin dah start berjerebu. Putih aje sana sini. Bangunan seberang tasik kat area Putrajaya tu pon nampak samar-samar jer. Cuaca macam nie senang dapat sakit ohh! Bos aku hari nie on medical leave for half day. Flu & sore throat. Harapnya esok pon dia MC. Hahaha. Jahat lak aku doa benda tak baik utk dia. Alah, niat aku baik per. Nak soh dia berehat. Ececeyyyy....

Nape boleh berjerebu lak ek? Aku bajet kat Indonesia sana ada hutan terbakar la kot. Takkan kebun kat Banting pulak yg terbakar? Hehe.

Tiba-tiba aku rasa risau pulak tentang event Blogger Mini Gath - Potluck Version anjuran Jue Rayyan hari Ahad nanti. Takot tak bape elok pulak kita semua beriadah time udara tak sihat nih. Dah la bawak anak-anak yang kecik-kecik tu kan. Camne ehh? What say u everybody? Ker nak tukar venue kasi buat kat tempat tertutup? Camne? Camne?

Ini luahan hati nurani aku jelah. Kalau yang lain cakap tak apa, aku ok jer. Cuma harap habi pon takde bantahan lah.

Ok itu jerlah. Nak g solat Asar jap. Tata =)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat