Sakit GG & Hati

Sandal yang aku pakai dalam gambo di atas sudah patah 2 tapaknya dek kerana berjalan sakan di kota Bangkok. Dasat woh! T_T
So semalam g Giant Nilai & beli sandal nie kat Bata. Terbang RM50 =.=

Nie ape kes nieh pas balik Bangkok sakit gigi menyerang kembali? Kat sana 4 hari takde masalah pong! Grrr...nie aku nak marah nih! T_T

Siot seperti biasa pd orang HR krn tetap tak masukkan gaji bila 24 or 25hb jatuh pada hari Sabtu atau Ahad. Eventho aku takdelah pokai mana lepas balik dari bercuti, aku tetap nak marah sebab itu orang jenis tak makan saman punye. Dia ingat orang sumpah-sumpah ke dia takde effect ker? Ade ok! Lagi la kalo genap 40 org yg menyumpah. Memang tak senang idop la ko. Tak berkat!!

Dapat pulak emel dari Allianz yang nak kan official receipt payment Naurah masa admitted An Nur bulan 4 lepas. Hantar claim awal bulan 5. Tapi nie nak masok bulan 8 baru mintak official receipt. Baru skrg tahu ade dokumen tak cukup. Hampir 3 bulan diorang peram jer ker claim aku tuh? What the....

Nie nak dapat cheque akhir tahun nanti kot baru dapat. Siot 50juta kali lah ko Allianz! HR bodoh mane lah yg amek Allianz nie kan? Dah elok-elok dulu dengan ING. Suka hati dia tukar dgn agen lagi lembab. Memang aku sumpah org HR & Allianz nih!!

Takpe. Takpe. Aku biar Allah jer membalasnya.....

Sori entry emo sbb tgh tahan sakit gigi & benda-benda -ve tetibe muncul lepas balik holiday. Saje je nak rosakkan mood aku kan? Hmmph..

Ok bye.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat