Gigi Si Kecik

Sekarang begini...

Tak lama kemudian, begini! Tadaa...hihihi

Nie aku ade 1 kemusykilan nak tanya korang. Kenapa gigi Naurah tetap putih walopon tak pernah gosok gigi? Betol. Naurah tak pernah mahu aku gosok giginya. Maybe sebab dia tak pernah nampak aku or habi gosok gigi kot. Maklomla tak pernah demonstrate depan dia live. So maybe dia anggap gosok gigi tu tak perlu la kot. Adeh, rase nak kena start la gosok gigi sama² dengan dia. Sampai bile tamo gosok gg hah Naurah???

Yer, aku kan ade beli teeth cloth dulu tu. Itu pon boleh buat gosok gigi jugak utk bdk² kecik. Tapi tetap susah sebab budak kecik tu suke benor geget jari aku tang aku nk gosok gigi dia tuh T_T Pastu aku pon selalu lupa nk gosok gg dia tu. Bila aku tgk gigi dia putih berseri aje, lagi la aku tambah malas. I know. My bad. my bad!

Bilelah nak start gosok gg sama² ngn Naurah nie yerp? Huhuh..Takan nak tunggu sampai gigi dia dah jd kuning kot kan? =.=



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat