News

Berita hot hari nie tentulah pasal bonus half month for government servants & pensioners. Abang aku, kakak aku yang sulung & adik aku. 3 out of 7 of my siblings are gov. servants. Senyum lebor la deme raya nie yerp? Hehe.

As for me & habi, memang nan ado meraso lah yerp. Dua-dua pon private. Hehe. Tapi my mil & fil dapat. If sebelom nie bajet diorang utk belanja baju bajan Naurah hanya $200, bonus dapat, naiklah jadi $300 gaknye kan? Hahaha. Memandai aku jer...kui kui...

Dengar jugak berita tentang seorang lelaki menyaman tunangnya RM1 juta sebab batalkan pernikahan 6 hours before the ceremony begins. Dasat ahh zaman sekarang nieh. Macam-macam berita pelik ada.

Aku dah start bz sket la sekarang nie. Idea pon cam dah takde sangat nak tulis kat sini. So aku update pasal menu berbuka aku semalam ajelah yerp. Mane tau boleh bagi idea pd korang pulak utk masak ape utk juadah seterusnya. Plan nak buat mee bandung telah batal. So menu semalam ialah:-

Ikan Bawal Sweet Sour
Bayam Merah+Tauhu masak air
Sambal Tempoyak
Telur Dadar Mayonis+ Crab Stick+Sosej


Sekian, terima kasih.



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat