Rajok Si Suami

Suami kesayangan ambo =)

Kenapalah suami aku semenjak dua menjak nie asek nak merajok. Aku mmg susah hati sungguh rasa kalo dia buat muka serius aje dgn aku. Taknak layan dah aku usik-usik dia. Nyampah tauu!!

Aku masa belom kawen dulu sukalah majok-majok nie. Tamo angkat phone, tak balas sms. Saje nk buat org sakit hati. Hehe. Tp sejak dah kawen, hati aku jadik cepat sejuk bila marah. Senang jer nak berbaik semula dgn habi. Sometimes aku rasa itu macam 1 kelemahan. But on the other side, aku rasa as a wife, aku memang kena macam tue. Tak baik kan masam-masam muka dgn suami. Betol tak? Betol takkk?

Aku salah ker, dia salah ker...tetap cepat aje aku mengalah. Tapi lain pulak keadaannya dgn habi. Dia pulak yg sokmo majok lama-lama. Contohnya malam nie gaduh, takyah la aku nak pujuk-pujuk dia malam tu jugak. Memang tak dilayannya aku. Sedih gila oh! Tapi aku sabar jelah kan. Seb baek ada Naurah. Takdelah rasa tension sangat. Tp esok pagi, Insyallah habi dah ok.

Muka pon dah ceria. Pastu pelok aku kuat-kuat. Kiss pipi dedua belah. Tanda dah insaf. Hahaha.

Seingat aku, pernah sekali je aku merajuk kaw-kaw ngn dia lepas kawen nih. Last-last nanes-nanes balik kat dia. Itu pon dalam sehari jer gitu kot. Syahdu. Hakhak...Tetibe rasa cam nk buat lagi gitu. Miahaha....gilo..

Suami korang pulak macam mane yer kalo marah? Cer citer...cer citer....



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat