SRG, Silent Reader, Abah & Kak Ya

Secara rasminya sudah 2 hari aku tak pakai day cream SRG tuh. Rasanya memang tak sesuai dgn kulit muka aku kot. Pakai cleaner dia dah lama, and takde masalah pon. Tak sangka pulak cream dia tak sesuai. Sedih tp redho jelah. Sedih tak dapat jd gebu cam kak rozita kite. Hahaha. Ehh, tapi aku dengar ada org ckp kak rozita tu bukan pakai SRG pon realitinya. Dia pakai SKII ok! Produk mahal, padan la gebu gitu ye dop? Masa dia jd duta SRG, kulit muka dia mmg dah cantet pon kan? Sekadar jd duta aje pon. Tak wajib memakainya. Kuikui..

Err..pagi nie bukak FB tengok ada pvt meses. Aku terharu. Silent reader masa url lama mintak url baru. Kan aku dah cakap aku ada silent reader. Korang tak pecaye kan? Hahaha. Entah-entah 1 nie ajelah SR aku kan? Kuikui. Apa-apa pun terima kasih kepada Puan Fairoz sbb susah payah add FB aku (seb baek aku mmg xde masalah nk approve org request bila tgk gambo & nama adlh org pompuan eventho x kenal =p) semata-mata nak tau url baru. Padahal entry dlm blog aku nie byk merapu aje. Cerita balik-balik pasal anak, pasal suami, pasal aku. Semua yg berkaitan hidup aku jelah senang ckp. Ada org suke bace ek? Bajet artis tetibe...hahaha

Aku jugak nak share cerita tentang  Abah aku plan nak buat korban 2 ekor lembu pd raya haji nanti. Sekor utk anak-anak. Sekor lagi utk menantu-menantu & cucu-cucu. Ini bermakna raye aji nnti kompem aku kena balik ke Linggiu. Mak for sure nak buat kenduri sikit kan? Aku dah terbayang sup tulang lembu & sambal kicap. Perghhh..sup mak memang terbaek. Sape yg dtg rumah aku masa open house aritu tau la camne rsanya. Itu baru sup ayam. Kalo sup lembu lagi terangkat ko!! Uuu...dah kecur air liur aku skrg nie...tiss..tiss..melelehhhh...hahahha....

Lagi satu cerita, weekend nie Kak Ya pujaan hati ambo nak datang rumah. Dia kata nak main-main sama Norah Jones. Aku cakap ngn Kak Ya, hati-hati sebab budak tu dah pandai nak pijak & cubit orang. Hwahaha. Usually Naurah dgn Kak Ya memang cepat aje ngam eventho jarang jugak jumpanya. Maybe sbb muka kakak aku tu saling tak tumpah dgn muka aku kot. Hakhak. Muke fotostat la katekan =P Lagipon Kak Ya mana pernah tinggi suara. Baik aje kalo layan anak buah semua. Tp anak buah yg nakal dia malas nk layan sgt. Dia tak suka. Hahah. Gitu. 

Naurah, ko jgn nakal-nakal dgn Cik Ya ehhh....Kang tak dapat ibu nak menempel sama dia lagi...Ingattt!!! =B kalo ayah ko tau nie, masak ibu kena sekeh kepala....kuikuikui...

Like Ayah like Naurah (apekes buat muke gtu habi? hakhakhak)




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat