Wedding + Holiday



Alhamdulillah proses booked apartment 2 bilik kat A'Famosa Resort dah settled tadi. Seb baek takde masalah nk redeem 2 unit at the same time. Lega. Phewww ^_^

So weekend nie agak hectic la jugak bagik aku & family. Esok lepas balik keje kena rush balik Semenyih sebab Andak buat kenduri doa selamat sempena Kaduk nak bernikah Sabtu nanti. Sebelum tu nak kena amek cupcakes & kek dulu kat Kak Su. Aku & habi sponsor cupcakes sbg tambahan hantaran belah lelaki neh. Pastu aku saja gatal-gatal tangan order Pavlova versi Kak Su & kek chocolate moist 2 bekas. Itu saje utk buat makan-makan masa kenduri tu nanti aje. Harapnya gaji dah masok lah esok. Huhuhu =P

So hari Sabtu attend Kaduk nikah pulak kat Bangi. Seb baek lepas Zohor majlisnya. Hehe. Pas majlis, balik Semenyih semula. Rehat. Ahad pulak attend resepsi pulak kat Bangi. Petang tu jugak nak bertolak ke Melaka pulak utk join holiday dgn family aku. Padat kan jadual? Hehe. Takpe. Aku suke. =D

Tiket masok 3 theme parks pon dah beli siap-siap. Boleh access Water World, Cowboy Town & Animal World Safari. Jenuh weyh nak masok semua dalam 1 hari. Kena arrange nak masok mana dulu nih. Aku fikir mula-mula g Water World dulu kot sebab nak main air pagi-pagi hrpnya tak panas lagi lah. Plus tak hujan. Wuwuwuw. Skrg kan musim hujan. Tengok naseb la yerp. Huhu. Petang lepas Zohor bleh masok Animal World Safari pulak sebab dia tutup pukul 5pm. Balik rehatkan badan kejap, malam nak masok Cowboy Town pulak sbb bukak pukul 6pm.

Dah gitu bila masanya nak balik Sepang???? Agagaga. Nampak gaya cam kena EL aje hari Selasa tu. Hwahaha. Kak Ya aku tak sure flight dia pukul bape malam tu. Tp by right memang kena balik cepat gak kot. Tak pon burn ajelah gaknye Cowboy Town tu. Rasa cam rugi pulak kan? Taktolah nanti macam mana. Kite tunggu & lihat ajelah macam mane jadual masing-masing.

To Puan Fairoz@Ayu:- Take note yerp I will be staying at A Famosa Apartment dr Ahad malam sampai pukul 12tghari Isnin tue. Kalo free, please do drop by yerp =D Looking forward to meet you....



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat