Kutu Pon Boleh Mati Perrr

Eh ehhh..ape cer tentang diet aku? Lama dah tak citer sini kan? Sebabnya diet cam dah ke laot banyak sangat. Tu la pasalnya malas nk cerita. Berat pon rasa cam sama aje. Back to normal cam dulu kot. Hahaha. It just that kurang makan ajelah skrg nie. Makan gitu-gitu aje. Tapi makan ape saje. Boleh gitu? Entah lah. Selagi belom rasa susah hati lagi macam dulu, gini jelah aku. Skrg tak serabot dgn berat badan. Sokay jelah. Sok-sok dah srabot kompem atkins balik ler aku. Hohohoh =P Ape punya olang lah kan? Janji heppy...itu aje yang paling penting bagi aku....

Hari nie tak puasa la sebab period. Pagi tadi macam malas giler nak buat bekal utk ke opis. Maklom la baru naik keje dr cuti panjang. Tu yang skrg nie lapo cam hape. Telan air masak jer dulu. Lunch maybe kena keluar jugaklah tapau ape-ape yang patot. Amazingly makan eventho dah macam-macam jugak, perot nampak leper aje. Sbb lately manjang membuang aje. Pagi & petang. Lawas benar pulak. Nape ntah. Tu psl baju & kain opis rase normal aje pakainya. Tu psl jugak tak susah hati lagi. Belom ke tahap itu. Sebab tawu macam berat tak naik tp maintain. Hakhak.

1 benda yg buat susah hati. Wireless opis habi dah kebabommmm!! Rosak. Tu psl aku mati kutu takleh access FB. Takbley da nak nyembang sane. Nyampah lah! Kena carik cara haram yang lain neh. Aku dah ada idea tp kena mintak tolong orang lah. Nanti lah aku approach dia. Hehe.

Bile tak boleh access FB, banyaklah post kat blog. Biasalah tu...orang dah mati kutu....wuhuhuhu...



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Umrah 2022 - Ujian Sebelum