Neutrogena I Love U


Menggedik dgn adik ipar & Naurah. Bwahahaha...

Ehh..lately kulit muka aku macam better la. Looks like Neutrogena products sesuai dgn kulit muka aku. Kulit muka neh nak yang mahal-mahal aje taw! Ngada-ngada yerp! Bagi Safi Rania Gold ko bantai mengamok bg keluar semua jerawat batu bernanah. Bagi product oversea bukan main bersinar-sinar ko yer....memang gedik sungguh....hohoho =P

So sebab dah sesuai, aku pon belilah yang saiz beso punya tube. Habi komplen ckp aku banyak blackheads pulak kat hidung & tepi hidung tuh. So aku pon belilah daily scrubs to eliminate blackheads punya. Harap adalah perbezaannya. Syok aje rasa period kali nie datang tak byk jerawat tumbuh. I like. Lagi-lagi musim kenduri kawen nie kan? Kalo muka x semenggah dgn jerawat, malu la laki aku bini muka tak senonoh aje. Tetibe. Hahaha. Abes badan cam mak gajoh taknak ambil kira?? Shut up you!!! grrrr....

Ape ade pd badan yang gajoh. Yang penting hati baik (baik ker???), tak selekeh (nak tulis pandai bergaya macam tipu sgt pulak hahaha) & patuh perintah Allah (tetibe...ehh tp betol per ^_^).




Popular Posts