Boleh Pulakkk???

Ini ape kes pulak boleh masok balik blogger neh. Buat penat seh tarik muka 29 dengan habi start balik kerja semalam sampai pagi nie. So nak malu ke ape aku nie skrg? Semalam siap dah announced kat FB pasal kareer blogging dah tamat. Tup tup hari nie ade n3 baru pulak. Ape kess???? HAHAHA

Tapi aku taknak lah gembira-gembira sangat. Entah-entah semua nie bersifat sementara aje sebelum kena blocked lagi nanti. Who knows kan? T_T 

Tu yang cepat-cepat tulis n3 taip laju macam hape nih. Poyo gilos. Hakhak.

So kepada pembaca blog poyo neh, kalo lepas nie lama aku tak bersiaran kat sini, bermakna paham-paham sendiri ajelah yerp. Worse come to worst kena berhijrah ke wordpress yang tak best tuh. Memang aku ade akaun kat WP tuh. Tapi tak aktif lansong. Ada la 2 n3 sesat tulis sana. Kalo blogger tak boleh access, WP bolehlah jadi tempat aku melepaskan gian membuat karangan. Jadiklah drp lepas gian kat program Word pastu save masok doc baca sorang-sorang aje kan? Hehehee...

Ok. Itu ajelah update aku utk pagi nie. Adios amigosss....



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat