Maaf Yer!

Untuk entry yang pertama utk hari nie, aku nak mintak maaf siap-siap kalo ada diantara korang yang perasan aku dah jarang komen kat mana-mana n3 korang. Lately internet kat opis nie tersangatlah lembabnya. Bila klik nak komen, makan masa nak timbul & dapat menaip apa-apa. End up rasa menyampah & klik pangkah aje teros. Gewam punye pasal. So jgn pk aku tak baca n3 korang. Aku baca. So tak payah la nak kutuk aku apa-apa sbb aku baca okeh. Hahahha. Psiko punya olang! =P

Aku jugak semakin malas membalas stp komen membina yang korang tulis dlm stp n3 aku. Aku mintak maaf banyak-banyak. Aku baca tapi aku tak kuasa nak membalasnya. Kalo orang lain selalunya datang mood malas nak update n3 dlm blog, aku tak gitu pulak. Mood malas balas komen pengomen aje yang selalu datang. Kehkehhh. Harap maklum.

Tetibe pagi nie masok blog Zuris aku rasa menyampah. Sebab nape orang ddk rumah tak keje itu dah makin kurus nengoknya? Orang lain semuanya senang aje nak kurus. Aku nie diet cam hape pon tetap gtu jugak. Sape tak sakit hati kan? Ehh..tp skrg diet poyo-poyo aje aku. Last week byk aje g makan sedap-sedap. Hohohoh. Aku rase aku boleh kurus kalo lansong tak makan aje. Tapi sbb tak suke nak seksa diri, nak enjoy my life, aku belasah ajelah makan. Gasak! 

Cumanya aku wajibkan diri aku kat opis menom 3 liter air sehari. Amazingly berat tak naik taw eventho makan banyak. Fast food pon dah 2-3 kali aku tibai. So kesimpulannya, kalo nk makan banyak, menom air banyak jugak. InsyaAllah berat mantain eventho mmg gemok sedia adanya. Kahkahkah. Sabtu Ahad kena control makan sbb sah-sah aku takkan menom air sampai 3 liter mcm kat opis. Tak boleh nk disiplin. HOho.

Nampak gayanya aku pasrah ajelah badan tetap gni. Cuba kekalkan ajelah jgn naik lagi. Pregnant sok aku bajet nak control makan la spy tak mendebab sangat. Rasanya boleh kot. Hehe. Pas bersalin, siap sedia naik treadmill. Ecehhh gaya macam dah beli. Soon to be bought if dapat bonus this year. Kalo takde, diam-diam ajelah gomok takyah publish gambo sndiri kat blog & takyah join mana-mana event dgn blogger. Malu punye pasal. Hakhak =B


p/s: dah makan kat Flaming Steamboat, Shah Alam. Dekat 20 ekor udang aku ngappp. Ketam 2 ekor. best & berbaloi ^_^



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat