Currently Boros & Gambar Family Umrah

Ala...pagi-pagi dah dengar suara tak best meroyan. Fed up mak taw! =.=

Lupe la pulak pagi nie nak makan penambah tenaga. Tapi semalam makan pil tu macam tak bertambah pon tenaga aku. In fact nak masak utk dinner pon tak kuasa sampai kena singgah pasar tani kat depan tu. Ehh...tak masak tu bukan pasal malas ker? Takde kena mengena dgn tenaga meh? Tp kalo rasa bertenaga, mestilah rajin nk masak ye dop? Entah hahaha =P

Rasanya dah masuk minggu yang ke-3 sejak aku start diet. Ala..diet tak diet sangat la kan. Cuma kurangkan aje makan nasi. Itu yang paling penting. Kadang aku cilok gak nasi ayam Naurah barang 5-6 suap. Drp bazir buang gitu je kan? Sayang beb nasi tu. Tak baek membazir. Amalan syaitonnnnn.....ekekeke

Supposedly badan dah rasa ringan sikitlah. Pipi pon ada kurang tembam sikit kot. Tapi kalo timbang berat aku pasti takde penyusutan pon. Hahaha. So biarlah perasaan sndiri aje yang fikir indah-indah. Asal tak mendown kan mood utk terus berdiet, I don't mind at all ^_^

For this week ada 2 parcels yang aku tunggu-tunggu. By Monday dah settlekan pembayaran semua. Tapi barang masih belom sampai ke tangan. Hrpnya hari nie ada. Tak sabar nak start ber 'oren' & memakai tudung hot masa kini bawal AidiJuma.

Aku juga menunggu-nunggu panggilan dari orang Astro pasal penukaran piring & decoder baru. Bila banyak hutang dah settled, mulalah fikiran aku ligat berjalan nak beli apa..nak beli ape yerrr....Dah macam orang gilak sampai habi manjang geleng kepala. Yang aku selok sangat nak perabih duit nie kenapa yerp? Ker balas dendam pasal masa byk komitmen hutang dulu tak dapat beli mcm-mcm. Now masanya utk berjimbaaaaa! Harapnya mood jimba nie tak kekal lama la. Kena cecepat kembali ke dunia realiti. Buat cecepat tambahan potongan gaji ke tabung haji whatsoever.

Sebnarnya aku tunggu increment announcement dulu sblm decided berapa nak buat potongan tabung haji tuh. Maybe this year tambah banyak sikit from usual. InsyaAllah =) Skrg aku tgh cari buku simpanan tabung haji aku & naurah. Misplaced entah kat mana. Kat opis takde, smlm kt rmh pon takde. Manelah aku letak T_T Kalo tak jumpa kena buat buku baru la kot ek? Adehhhh....

Ok. Nie ada sikit gambar yang aku snap masa family in law nak pegi umrah Jumaat lepas. Enjoice...


Mereka-mereka yang kesana. Family kacamata =P
Alang & Naurah
Sentiasa mendapat tumpuan pak-pak sedare. Anak sedara sorang ler katekan....hihi
Nak jadi model Burger King ker yang?



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat