Go Korea???

Rasanya sudah confirmed habi akan ke Korea Selatan pd bulan depan selama seminggu. Sedihnya rasa hati sebab tak mampu nak ikot sama ke sana. Kalo lah tiket flight kesana tu macam tiket ke KK ker Kuching ker...tak sempat bulan depan, bulan nie jugak aku apply leave mahu ikot sama. Ker boleh diusahakan ek? Tetibe idea muncul hehehe. Since Naurah dah 2 tahun, so dia pon dah dikira like orang dewasa. Pasal ada seat sendiri kan? Aku tengok average per person airasiago sekali ngn hotel dalam RM1k+ pergi balik. Duduk sana dalam 5/6 malam gitulah.

Senang kata kalo ada dalam RM3k, boleh la pergi. Itu pon kena bawak megi 3 dozen kot utk ibu. Naurah makan roti aje hari-hari. Wahaahahha. Dahsyat. Memanglah kalo fikir-fikir balik macam mampu jugak. Tapi duit tu cam boleh gunapakai utk banyak benda lagi kot. Tapi aku cam sedih sgt lah nak pisah ngan habi sampai seminggu neh. Last aku pisah ngn dia semingga masa pantang ke Naurah dulu aje. Time balik Johor kejap. Camne ehh? Nak pegi ikot ke tak? Kalo ajak Kak Ya dia nak pegi tak? Wuwuwuw =P Tapi yang ini tak dapek la aku nk sponsor dia. Mahal bangat dong. Kalo g Bandung ok la. Hahahha. Kedemut punye adik.

Kalo ticket flight kesana aje, aku & Naurah dalam RM1.8k lah senang cakap. Tapi fenin bab tido pulak nanti. Ker time tu baru check in hotel yang sama dgn habi? Hurm...entah lah yerp. Apa-apa pon aku dah emel Kak Ya ajok g sane. Tengok apa balasan dia. Skali kena bambu je aku dgn dia. Soh dok diam-diam aje kt rumah. Sokmo nak berkepit dengan laki. Takbley nak pisah kejap! Aku tak reply dah emel Kak Ya kalo dia tulis gitu. Agagagga =P

Sebenarnya aku & Kak Ya dulu penah la story mory pasal nak ke Korea neh. Japan dia takmo pegi dah sebab dah penah pegi. So yang tinggal area situ cuma Korea. Kununnya dulu pas aku putus tunang bleh la nak jalan-jalan sakan oversea dgn Kak Ya around the world gitu. Tup tupp sempat pegi Vietnam ajo. Pastu dah timbul habi ntah dari mane ntah. Hahahha. Teros sebok dgn plan nak kawen bagai. Takde lah duit da nak g jalan-jalan. Mati camtu aje impian nak ke Korea bagai.

Adakah pemergian habi ke Korea 1 petanda aku perlu ke sana juga? Jengjengjenggggg.....maybe perlu buat solat istkharah gini...hikhikkksss =P


Musim bunga di Korea. If pegi bulan depan, sudah Spring ^_^
 


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat