Aku Mahu Rasa Sihat

Dah 2 minggu pening & sakit kepala neh. Tak hilang-hilang. Nak kata preggy, dah sah la bukan. Nak kata sebab spek, aku pakai pon sama jugak sakitnya. Dah tue ape lagi masalah aku skrg ni hahhhh????? T_T

Adakah sudah perlu utk ke klinik utk mintak ubat dari doctor? Perlu ker? Setakat nie kalau tak tahan sangat, aku cuma telan panadol aje 2 biji. Memang hilang lah sakitnya. Tapi sampai bile kannnn?

Now badan rasa sakit-sakit sana sini. Rasa mcm nak demam. Esok dah nk berjalan. Adehh...memang dugaan betol lah weyh. Sometimes aku takot kalo-kalo aku tengah berjalan rasa macam nak pitam. Tergolek dok aku dekat koridor sapo nak ngangkatnyo? Mau kena tolak pakai troli barang tuh. Huhuhu...

Ya Allah, aku mohon kesihatan & ketabahan hati dari-Mu....





Popular Posts