Lunch Date With Na

Tak puas jumpe Na semalam pegi rumah Yun. Tadi lunch ajok dia jumpe lagi. Kali nie ade Mika. Yeayyyyy!!! Comel aje Mika. Malu-malu anT usik-usik. Huhuhu. Suker tengok dia sipu-sipu gitu. Selalu tengok anak dara aje sipu. Kali nie anak jantan pulak. Ngengenge....

Sorry ah Na makan kt medan selera P9 tu aje. Kak Niza tu cam selok nak makan situ. Kesian pulak aku tengok. Huhuhu. Mulanya bajet nak datang sorang aje. Skali tengok Kak Niza cam kesian aje sorang-sorang tak lunch. Tu yang kaot ajak dia sekali =)

Seb baek Mika tak melasak mana tadi. Itu pon sempat dia pusing seround meja makan kitorang dengan berkaki ayam. Kehkehh. Pastu buat jatuh gula-gula. Buat jatuh beskot celop coklat. Na, tadi mu maroh Mika jatuhkan gegule tu yer? Aku tengok mu cam control sabo ajer tu. Kalo kitorg takde situ habes dah kot Mika kena lepuk? Wuwuwu. Tetibe aku takot jer tengok mu diam gitu. Jangan kang naik syeh kawan aku sorang neh buat perangai depan khalayak gitu. Hukhukkk. Takot mak oiii!

Tak sempat la mu makan mee ketam kat shah alam nun. Seb baek mu tak mengidam sebab preggy. Kalo tak wajib kena tunaikan hasrat terpendam tuh. Sok tak tunai meleleh aje air liuq anak. Adehhhh ekekekeke =P

Puas dah dapat jumpe Na sampai 2 kali. Padahal bukan ade ape pon. Sembang biasa aje basa basi. Anyway selamat menaiki bas malam nanti! Semoga perjalanan smooth & selamat sampai. Amin.

Gambo takde lagi pasal kt camera abang Na.




Popular Posts