Memang Ada Kemungkinan

Ya. Memang ada kemungkinannya.

Am I pregnant? Wuwuwuw =P

Badan rasa letih lesu. Kepala pon sikit senoneng. Kemungkinannya kali ini memang lebib besar berbanding kes-kes yang sebelum ini. Dan kali nie memang takde rasa ' taknaklah pregnant '. Hehehe. Cuma rasa menyampah sket ah pasal tak ikot perancangan utk bulan 5 tuh. Maybe memang dah ditakdirkan Allah kot. Dah plan pon akhirnya tersasar awal. 

Habi kata aku yang salah. Aku kata dia yang salah. Poyo tak? Boleh pulak nak salahkan diri masing-masing bab-bab camnie. HAHAHA. Kitorang memang suke main-main sakat macam nie. Pastu gelak sama-sama =P Padahal salah sama-sama aje senang kata kohhkofff...

Tapi masih awal lagi la nak kata sebab cik bendera merah punya timing masih belum sampai. Dalam minggu nie lah kalau nak ikotkan. Dalam akhir minggu gitu. Kalo by next week memang tak ada, macam dah boleh kata sah kot. Ahahahaha.  Kalo betol, dalam bulan 10 or 11 gitu kot aku bersalin. Siap dah kira. Kahhkahhh

Tak rasa berdebar la pulak nak tunggu cik P tu datang. Adakah ini bermakna aku memang betul-betul sudah bersedia? =) InsyaAllah....

Ada dalam 3-4 orang tegur ckp muka aku nampak lain. Ada juga yang teka-teka berdasarkan penulisan aku di blog. Apekahhhh? Jengjengjenggggg.....

Sama-samalah kita nantikan update aku dari semasa ke semasa yer. Ini bajet pregnant kali pertama di tahun 2012. Adakah ianya akan menjadi kenyataan???

Naurah dah tak demam. Jumaat lepas bwk g An-Nur. Doc kata tonsil Naurah bernanah. Kesiannya dia. Tapi since semalam Naurah dah tak panas badannya. Makan pon selera. Alhamdulillah.


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat