Plis..Pliss..Plissssssss!!

Semalam habi cerita yang training at Korea maybe postponed lagi pasal bos dia tak sempat nak buat paperwork. Ini dah kali ke-3 postponed oke! Huhu. So kali nie bawak ke bulan 4 pulak. Dengar bulan 4, aku cecepat ingatkan pasal trip to Penang nanti. Jangan bertindih dengan waktu tu suda. Habi kata dia dah mention awal-awal kat bosnya pasal tarikh yang dia tak available tuh. Ok la kalo gitu.

Pastu keluar pulak cerita pasal kompeni habi nak buat trip ke Pulau Perhentian akhir bulan nie. The boss mahu semua staf pergi. Aku nak ikottttttt!!!!!!! Nak bawah Naurah sekali okeh! Habi kata tanya dgn Kak Lin, opismate dia yang handle pasal trip tu. So aku pon call dia kejap tadi. Excited nak ikot neh. So dia kata BOLEH IKOT =D Tapi belanja of kos la aku kena bayo sendiri tak covered macam habi. Tsktsk. Naurah lagi. Naik flight hokeh katanya. Huuu...now aku tak pasti boleh ikot ke tak pasal RM cam tak banyak aje. Aku dah nak kena simpan utk trip to Penang next month. Nak shopping kat Langkawi bagai. Guane neh? T_____T

Tapi itulah. Aku sedang menunggu emel dr Kak Lin for the total cost utk kesana with Naurah. Harap sangat dalam range kemampuan. Mintak habi tolong sket ah top up kalo RM aku tak cukop. Ohhh...berharap sangat tak mahal sampai ribu riban. Pleaseeeeeeeee!!!!!!!!!!

Nah! Bagi muke mintak kesian nak ikot habi g trip to P. Perhentian. Pleasssseeeee!!!!! Ehem..tudung aJ in the office yaww ^_0


Ehh.....Pulau Perhentian tu kat mana ekk? Kohhkoffff



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat