Souvenir Dari Mekah

Malam tadi nampak kurma 2-3 jenis 1 plastik besor. Excited penggemar  kurma neh. Pastu cekelat pon ade seplastik besor. Kismis, pelbagai jenis kacang & manisan dr tanah arab. First kena cerita pasal makanan dulu la. Nama pon suke makan. Hehehe.

Kedua teruja tengok jubah arab saiz L yang besar. Siryes rasa cam kurus bile L pon sampai bahu jatuh. Kehkehhh. Abaikan la orang yang selok nak nampak kurus neh yer. Redho jelah bace sini. Hehe. Tak dapat kurus bebetol, nampak kurus pon jadik la weyh. 

Mak ulang kali cakap ayah beli ke Ina jubah mahal. HAHAHA. Pastu deme takot tertukar dengan jubah awek Apek si Ain tue. Maklom ler jubah ayah beli tu mahal. Kain baek. Khas utk menantu terbaek. Perasan haku. Yelah menantu hantu nie sorang aje. Mane ade menantu lain. Sok adik-adik ipar aku da kawen, tak ngesah dah deme ke aku. Huhuhu.

Anyway jubah utk Ain pon lawo je aku tengok. Kalo dua-duanya jadi hak aku kan best. Ok. Ini memang tak boleh blah sbb jubah Ain saiz S okeh. Macam la muat pon. Kohhhkofff.

Si cucu sorang tu pon dapat jubah 2 weyh. Alololo..sangat comel nengoknye pakai. Jubah hitam bersekali dgn shawl hitam. Aku pon pakaikan Naurah shawl hitam lilit-lilit gitu. Teros cakap nak tengok muka cantik kt cermin. Adehh dehhh. Ikot pangai sape ntah. Lalalalala~ Lagi 1 cam baju labuh la. Tak sampai bwh cam jubah. Kaler merah. Molek kalo pakai seluar panjang hitam. Kompem comel gilak. Anyonyonyo....tak sabar ibu nak tengok ko pakai baju-baju tu semua nak ^_^ 

Utk habi rasanya ada jubah jugak. Tapi semalam takde kuor pon lagi. So tak tawu jubah guane. Ker deme beli ketayap je ke dia? Hakhak =P Kesian lah kalo gtu. Tapi mustahil lah. Hehe.

Sebab nak balik cepat psl da pukul 10pm, kami tinggalkan aje semua barang kt sana. Weekend nnti boleh bawak balik rumah. Takde hal. Cuma bwk balik makanan dr sane ajelah serba sikit. Buat kudap-kudap kt opis ni hah!

Thanks mak, ayah sebab belikan jubah cantik mahal utk kite. Naurah, ckp aceh kat wan sama atok yer!


p/s: nampak banyak shawl cantek-cantek mak beli kt sana. x sabo nak dapat selai ^_^




Popular Posts