You've Made My Day Cik Anon

Tergelak pulak bila baca komen-komen cik anon skrg neh. Sepatutnya aku kena sakit hati kot. Tapi takpelah. Ramai je kawan blogger yang tolong sakit hatikan. Ehhh?? Kuasa ape ntah yang membuatkan aku relax aje baca komen cik anon. Aku pon tak tawu. Cuma macam tertunggu pulak nak baca komen dia. Am I addicted to cik anon comments? HAHAHA

Terima kasih cik anon kerana menceriakan hari aku. Susah-susah aje masok blog ni nak bagi komen-komen tu semua. Rajin betol cik anon menaip kan? Tahniah! Ekekeke =P Rasa cam nak bagi hadiah bunga sekuntum kat cik anon. Sudikah cik anon tinggalkan nama & alamat? Heheheh. Susah nak pos bunga. Cekelat bar nak? Huhu ^_^

Lately blog aku nie cam ramai pulak pengunjung. Pengomen-pengomen baru pon ada muncul. Terharu pulak rasa. Adakah bersangkutan dengan komen-komen cik anon? I wonder.....

Kengkawan bloggers sekalian, sometimes ada baiknya cik anon yang bagi komen-komen 'membina' macam kat blog aku lately neh. Korang tak perlulah marah-marah kat dia lagi. Dia cuma nakkan perhatian dari aku aje tuh. Sebab from all those komen-komen baik dari anda semua, dia mahu menjadikan dirinya unik. Seketui gitu komen membina. Memang sangat menarik perhatian mata aku. Kite terima ajelah dia dengan tangan terbuka. 

Welcome to my world cik anon =D I'm glad you don't like my writings here. But you kept coming back don't you? Thanks a million ^_^

By the way, menjelang petang badan rasa lebih bertenaga. Alhamdulillah. Bagus juga lah pasal nak kena masak pulak balik rumah nanti. Tak berasap dapor tu...ape pulak nak dimakan ye dop?

Esok ada staff meeting. After that, lunch is provided. I like. Aku rasa korang pon boleh teka pasai pa ada staf meeting ni kan? Yeahh...its bonus & increment time. Yahooooo!! Ehh...ape nak suke sangat? Tak tawu naseb badan dapat bape bulan. Increment pon entah bape persen huhu. Tomorrow I will update lah yer. InsyaAllah.

Selamat balik rumah & meet all your loved ones guys ^_^

* bila cik anon kata belum tentu aku pregnant, memang ada betulnya juga. aku cuma cerita keadaan aku skrg nie aje. berdasarkan kejadian yang lepas lah kan? hehe. aku kan memang suke share semua benda kat sini kan? kalaulah rupanya aku tak pregnant, korang jangan marah aku pulak yer. hehehehe. ker cik anon yang marah? or dia gelak? silalah gelakkan aku secara berjemaah. i don't mind at all ^_^



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat