Darah, Sila Keluar

Hye all =) 

Yer hari nie aku ada. Rasa better so bolehlah pergi keje. Semalam MC pasal senoneng tak hilang. Padahal dah siap pakai uniform semua. Dalam kereta masa hantar Naurah ke nursery rasa memang tak larat gini kalo pegi opis pon. Kompem takkan boleh buat keje 1 hape. Dari gitu, baek pegi klinik kat sini, mc & berehat kat rumah. Tak payah susahkan habi nak ngantor aku balik jaoh-jaoh dr Cyberjaya neh.

Now step yang paling penting kena pastikan darah aku keluar bila doc cucuk. So bolehlah test dibuat & tahu result ape punca masalah kesihatan aku sebenarnya neh. Tengah tunggu habi call ajak g klinik. Mane pulak lah mamat tu. Dah la aku tak boleh makan ape selain menom air masak sebelom amek darah. Lapo hokeh! T_T

Hurmm...mata dah start berpinar. Kepala semakin bengang. Tanda-tanda tak best nie gini.

Teh misai kucing. Maybe dah nak kena beli....huhu




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat