Susu Omega Plus

Hurm...not bad jugak rasa susu tepung Omega Plus neh. Tak manis lansong. Cuma rasa berlemak yang sangat light. Na Kuantan mesti suke gak kot. Ker mu dah beli awal dari aku? Hehehe.


Hari tu memule nak amek susu tepung Anmum perisa cokelat. Tapi bile nampak depan plastik susu Omega Plus ade tulis "Helps Lower Cholestrol", terus lah amek dia. Maklomlah keputusan blood test aku sebelum nie kan tunjuk paras kolestrol aku ade lebih sikit. So, buatlah pilihan yang lebih bijak!

Disarankan utk minum susu neh 2 kali sehari. Utk permulaan nie aku cuma beli peket 600gram aje. Sebab nak tengok dulu boleh diterima tekak ker tidak. Since rasa macam boleh amalkan, harus aku beli sepeket lagi kot buat minom malam. Ker boleh buat minum petang sebelum balik rumah? Sebabnya aku nie kalo kt rumah tahap kemalasan tu ada tinggi lebih drp kat opis. Kang buat perhiasan aje susu tue huhuhu....

Tak berapa hari jer lagi dah nak masuk bulan May. Bulan cinta utk aku & habi tuh. Hehehe. Weekend nie balik Johor. Weekend depannya habi akan ke Korea selama seminggu. Aku plan nak ajak mak abah lepak rumah aku since habi takde neh. Syok sket ramai orang kat rumah. Dah tanya habi & dia memang tak kisah apa pon. At least dia pon rasa lebih tenang bila tahu kat rumah tu ada orang lelaki yang boleh tolong tengok-tengokkan anak bini & adik ipar yang fomfuan semuanya neh =P Balik sana nnti baru tanya mak abah if they want to stay at my house for a week.

Kepala aku juga ligat fikir nak kirim ape kt habi di Korea nun. Setakat nie aku cuma suruh dia belikan strawberry sekotak besar. Hehehehe. I like. Electronic gadget? Murah ker ehh kt sane? Cam jenama Samsung tu semua kan. Tak pastilah guane. Perlu ker?Perlu ker? Beli tab? Hurm....banyak kena fikir neh...

Abg Eddy cerita hari tue, 10,000 won bersamaan RM30 duit kite. Mostly barang diorang start dengan harga itu. Kalo convert mmg rasa taknak beli aje semuanya kata dia. Huhuhu. Sebabnya gaji deme kat sana kan tinggi-tinggi. So pd diorang murah ajelah tue.

Tak sabar nak balik kampong. Cepatlah hari Jumaat. 2 bulan lebih da x balik sane T_T





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Umrah 2022 - Ujian Sebelum