Gambar Pelakon

Izza request nak tengok gambo pelakon. Kahkahhh. Alor...gambo kompilasi majlis persandingan aku kat Johor dulu larr. Digabungkan dalam 1 frame besar beberapa keping gambar. So ada pelbagai aksi gedik lah disitu. Thats y ker nampak macam pelakon? Kohhkofff

Bawah nie antara gambar yang terpampang di atas kepala katil tue. Korang pon dah selalu tengok kot gambo kawen aku neh. Boring maybe. Haha. Gasak!


Pelakon lar sangat kann? HAHAHA

Semuanya tinggal kenangan aje. Hehe. Kalo orang lain maybe suka nak ulang kembali saat-saat posing bermacam gaya & bertukar pelbagai jenis pakaian. Tapi aku & habi memang tak pernah terfikir nak ulang balik saat-saat nie. Letih yang teramat. Penat senyum sampai sakit pipi. Buat pelbagai posing yg kami sama-sama tak pandai. Siryes terasa seperti 1 seksaan. Huhuhu.

So bila dah lepas semua majlis, terasa lega yang amat. Berakhir dah segala kelam kabut  & kekecohan. Korang kan tawu aku nie mana pandai ber make up. So jurusolek memang menyampah aje part nak pakaikan celak kat mata aku. Sebabnya  mata aku tak tahan geli bila birai mata kena mata pensel tuh. Manjang berair yang memungkinkan rosak lah celak yang dipakaikan tu. Comot. Entah berapa kali kena serap dgn tisu airmata geli aku tue. Bikin stressss kihkihhh....

Itulah antara kenangan yg aku tak lupa masa mekap bersanding kt Johor dulu ^_____^




Popular Posts