Habi Is Not Well

Ya Allah...permudahkan lah segalanya utk kami....

Gundah gulana hati bila sparring partner habi informed kat fb pasal habi kena migraine. Aku pulak lupa nak ingatkan dia tentang panadol bagai. Wife tak prihatin sungguh aku nie kan? T_____T

Yg ada cuma ubat demam. So habi telan yang itu dulu. Azrun ckp habi tak boleh tido sgt dlm flight. Kes kerusi flight yang tegak tuelah. Aku pon tak pernah dapat lelap klu dlm flight. Tak selesa. Tp klu flight lama cam kes habi 6-7 jam, mmg bikin stress yer tak? 

Migraine habi nie memang lain mcm sket. Ada bbrp benda yang aku tengok trigger migraine dia tu. Antaranya ialah lambat makan, kurang tidur or cuaca yang terlalu panas/sejuk. Terbaru sekali hari tu dia terbangun dr tido secara mengejut. Teros attack kepala. Kesiannya dia....

Usually aku cuma boleh tolong urutkan kepala dia ajelah. Nie kat tempat orang sane, sape siot nak urutkan. Takkan dia nak soh si Azrun tu pulak kan? Huwaaaaa.....kesiannya habi. Salah aku jugak la nie sbb lupa ingatkan tentang ubat T__________T

Aku hrp deme dapatla carik ubat kt kedai-kedai sane. Klu teruk sangat, pegi jelah klinik mintak jab pain killer kat doctor. I pray for your health habi. Mode: sedih & bersalah.

Inchik Azrun, tolong jaga suami saye. Tq so much.




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat