Kesian Kelawor

Aku banyak aje gambo gedik2 berdua dgn Naurah. Rasa geram aje tak dapat nak share kat sini sebab aku tak pakai tudung huhuhu. Kalo muka bertudung tak lawo aje muka. Kembang setaman semua. Tak bertudung comel-comel pulak gambo. Naurah pon ala-ala muka comel gitu. Haha. Bajet nak letak gambo tu masok contest Secret Recipe. Tapi berani la hantar kalau nak kena smack down dgn habi kan? wakakaka =P (pdhal contest tu kena amek gambo kt dlm kedai....choiii haha)

So saksikan ajelah gambo Naurah berpakaian seragam sama spt ibunya diwaktu malam. Kesian kelawar takboleh nak keluar malam sebab bajunya asyik dipakai manusia. Bwahahaha. Dulu kelawar dewasa aje yg pakai. Now anak kelawar pon dah takde chance keluar malam. Bahaya! Hahahaha

Inilah lawok baju kelawar yg abah aku sllu dok ulang. Sampai naik fed up mak aku dengor. Hahahaha. Deme dah tua-tua nie sokmo nk gadoh-gadoh manje gitu taw. Lawok aku tengok hahahah




Budak kat atas nie makin lama makin suka nyepahkan rumah. Semak mata aku nengok T_T Tp nak marah dah tak kuasa. Takde perubahan ape pon. Bazir air liuq aje huhu







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat