Tabiat Pelik Anak

Pemandangan biasa kalau dia tgh menom susu

Tabiat abnormal Naurah nie dah lama dia buat. Sejak baru lahir kowt. Ehhh....HAHAHA. Nampak sangat tipu. Aku dah lupa sebenarnya. Maybe sejak usia dia dlm 6 bulan tak? Huhu. Asal menom susu, tangan dia mesti menarik-narik  bulu keningnya sendiri. Kalau aku ada kt sebelah, tangan dia carik bulu roma kt tangan aku. Tawulah bulu roma ibu panjang kan? T_T Kdg sampai menjerit aku dibuatnya. Sakit owh dia tarik-tarik gitu huhuhu..

Pernah jugak dia sebok mencarik bulu kening aku utk ditarik. Mood baik, aku biarkan aje. Mood tak baik, aku lari jaoh cecepat. HEHE.

Parents aku pon selalu dok highlight tabiat Naurah neh. Pd aku asal tak tercabot bulu kening dia semua tu, sokay ajelah. Cuma kadang nampak merah-merah kening tu rasa pelik jugak. Tak sakit ker? Nanti aku nak try tanya dia sakit ke tak. Entah ape jawapan dia gaknye. Mau ntahnye dia buat tak paham aje soalan aku. Kehkehhh

Naurah yang makin petah bercakap skrg nie selalu aje menggelikan hati aku & habi. Cthnya aku ckp " Naurah, jom mandi! ". Kalau dia macam taknak, dia akn ckp ' mandi...mandi...'. Dengan nada yang menjengkelkan sungguh. Mcm perli kita balik. Haha. Muka takbleh blah pulak tu. Poyo aje. Hakhak. Dah macam macik macik jawapan dia tuh. Tak sesuwai hokeh!

By the way, anak korang ada tabiat yg pelik macam Naurah?




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat