Burger Jalanan


Morning all ^____^

Amacam gambar kat atas tue? Boleh lawan gambo Na Kuantan sana tak? He he he
Penangan tengok gambo burger pepetang semalam Na upload kat fb lar nie. Balik keje tu kan kami ke Semenyih nak amek Naurah. So aku pown buat muka kesian kat habi cakap teringin nak makan burger jalanan. Dah lama sangat rasanya tak makan. This year tak pernah makan sekali pon lagi taw! Sedih kan?

Since habi tawu aku memang tak makan berat on breakfast & lunch  nowadays, dia pon tak kisah dgn permintaan aku neh. Sekali sekala takpelah katanya. Thanks habi ^____^ i know you will always agreed to my request as long as its not merepek. Hahaha

Kali nie tak order burger biasa or special. Amek yang tulis Burger King teros. Burger yang nie ada 2 lapis daging & ditengahnya ada telur goreng setepek. Sebab malu coz habi & adik-adik dia punya burger biasa aje, aku tibai siap-siap dalam kereta. Bwahahaha. Kenyam & puas. Alhamdulillah syukur nikmat =D

Gara-gara Na, rosak diet aku weyhhhhhh!!!!

Habi pon suke sangat nyakat cakap Na kan pengaruh terbesar dlm hidup aku skrg. Elehh..jeles la tu? Wekkkkk!



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat