Just About 2morrow

Kak Ya dah selamat pindah di Setiawangsa. Barang semua dah sampai kata mak. Siap kemas dah. Bagos. Esok aku datang tak payah tolong. Haha. Dasarrrrr. So esok attend wedding kat taman nie dulu. Pastu nak beli durian kat jalan Salak Tinggi lama tuw, terus ke Selayang attend wedding Ropez & singgah rumah Kak Ya. Thats the plan lah. Pas lepak-lepak, balik rumah & esoknya kerja T__T Tak best lansom!

Setiap hujung minggu selalunya memang bz bagi kami. Jarang ada masa dpt berehat aje kt rumah. Penat tapi aku suka. Hehe. Maklom ler lepas kawen nie mmg suka sgt jalan sana sini. Hobi pon tetibe dr tak suke bersosial jd suka. Drp tak suka jalan mana-mana jadi suka melancong. Banyak betul perubahan yg terjadi pd diri aku neh. Takpelah asal tak salah di sisi agama & tak menyusahkan orang lain ye dop? ^___^

Durian. Yer. Dulu kecik-kecik aku ngan Lisa tak makan durian. Bau durian pd kami adalah busuk. Bau aje dah rasa nak pengsan. Tension gile kalau abah beli durian sebakul buat makan-makan. Sokmo akan lari jaoh-jaoh sbb tak tahan baunya. But look at me now. Hantu durian. Entah bila suka makan, aku pon tak ingat. Tp mmg boleh makan banyak aje. Haha. 

Byk perubahan ttg diri kita yang kita tak jangka dlm hidup neh.

Kann?

Aku tak pernah berhenti berharap aku akan sentiasa berubah menjadi manusia yang lebih baik. Terutamanya kepada Allah. InsyaAllah





Popular Posts