Ketakutan Sebenar


Pic of the day wkwkwkw. Muka ketakutan yang tidak berbelah bahagi di wajah Anje. Gambar nie di snap pd 1 Mei 2009 di Pulau Langkawi. Last holiday trip aku berstatus bujang ngehngehh. Siryes tinggi naik gondola nie weyh. Abah aku kata kalau orang upah $1000 pon dia tobat takmo naik dah. Hahaha...

Masa dah sampai atas sekali, rasa macam taknak turun balik dah naik benda alah nie. Takowt. Sebenarnya sepatutnya kami takdelah takut sangat. Tapi adik bongsu aku si Hirraz tu suka takot-takotkan kitorng yg naik sesama dgn dia. Siap dia goyang-goyangkan gondola tu. Sape tak seram kan? T__T Ada 1 masa tu gondola berhenti dekat 5 minit tengah-tengah tali tu. Si Hiraz tak habis-habis dok goyangkan gondola tu kiri kanan. Tu yg Anje jadi takowt giler spt gambar diatas. Hahaha

Kebetulan masa nie aku tak takowt. So Hirraz pon snapkan muka kami berdua. Saje nak pedajal Anje =P Sangat kenangan trip nie....

Klu ade peluang lagi, mmg rasa taknak naik dah kowt gondola kat sini. Tinggi sangat berkali ganda drp kat Genting Highland taw! Hukhuk





Popular Posts