My Weekend Activities

Mati-mati ingat cik P dah mai. Sekali pegi toilet siap dah bawak cik pad tue. Check punya check nan hado lah pulak. Cisss. Teros pergi surau lah gitu. Tapi feeling-feeling dia nak datang tu memang dah rasa. Tak malam nie, maybe pagi esok. Baru sehari jer pon delayed from previous month punya date. Tak payah nak selok sangat. Haha

Ehh aku tak cerita ehh aku buat upt test last week? Hahaha. Tak penyabar punya pasal lar tu. Senang sangat terpengaruh dengan orang jaoh tu. Korang boleh teka la sape. Kehkehh. Sampai laki aku kata pengaruh kuat aku tue. Jahat! Tak baek taw. Bukan dia influence aku benda-benda yang tak molek pon kan? Takde masalah pon. Anyway the result is -ve =P Sila usaha dgn lebih gigih lagi yer he he he...

Pagi tadi dlm kereta on the way ke opis, aku request dgn habi nak balik rumah in law malam nie. Thehehe. Muslihat apekah ini? Eyhh..tak baek fikir bukan-bukan kat aku taw. Aku cuma rasa dah lama tak bermalam kat sana. Kami agak sibuk sepanjang hujung minggu dgn pelbagai aktiviti. So tak dapat nak bawak cucu sorang tu main-main kat sana. Naurah pon dh request nak jumpa tok dadak lar, acu lar, alang larrr. Yo yo aje budak tu. Bila jumpe tok dadak sama wan dadak sokmo buat muka kerek diam 1000 bahase. Geram jer aku tengok =.="

So aku fikir kalau balik malam nie, dapatlah bermalam sehari kat sana. Esok pagi-pagi dah sesiap ada kat sana. Dapat lar lama sikit orang sana beramas mesra dengan si kenit tuh. Sebab malamnya kami kena balik ke Sepang semula. Ada 2 wedding kami kena attend. 1 di taman & 1 di Selayang sana. Best fren aku masa kat UPM dulu akan menamatkan zaman bujangnya. At last kan Rofez? Aku dah kata. Allah tu takkan bagi mendung pd kita lama-lama. Tiba masanya, matahari pasti akan muncul jua. What we can do is bersabar & berdoa. Its all worth it isn't it? For all the waits & everything. You are so deserved to be happy with your life Ropez. I'm so happy for you my friend. Congratulations in advanced =)

Ok. Dah melaluts. So itulah atr activity hujung minggu kami. Korang pon mesti banyak dapat jemputan kawen kan? Maklumlah sekarang kan tengah cuti sekolah. Paham-paham ajelah =D

Have a great weekend everybody!!!






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat